bintang di langit umpama sesuatu yang sukar diungkapkan

06 January 2009

puasa?

salam , wuu hari yang sangat meletihkan tapi penuh dengan ibadah hee...hari ni aku berpuasa sempena 10muharram iaitu hari asyura kn klu xsalah..huhu semalam aku pegi bersahur di bandar segamat bersama-sama dengan en.syam , naim , latip dan isyfaq..tp malang nye yang masih berpuasa skrang hanya aku ,naim dan en.syam huu..

pagi tadi merupakan..hari yang paling mengantuk buat diriku..menghadiri kelas law memang mengantuk yg teramat lar sangat..yela budak investment tp kene ambik law jugak...xfaham aku..huhu..tp papepn..yg penting mesti ikhlas belajar..hee

lepas tu kne pg kelas bond plak..adui kne lagi dengan puan pe'ah...aku kantoi x bwak kulkulator..huu tp best belajar dengan die...xmacm beljar law hee

No comments:

Post a Comment

mekacih bebanyak yer insyallah nanti sy akan reply segala pertanyaan dan komen dari anda wee